wymieniony cały przód Lovato smart za 1200 PLN
gwarancja 2 lata.
Co wchodzi w skład tego zestawu? Też się zastanawiam nad wymianą wszystkiego pod maską, ale gazownicy odradzają, mówia, że wystarczy wtryski wymienić a reduktor zregenerować.
Chociaż u mnie nic się jeszcze nie dzieje, a moje czarne medy maja już 105tys.km
Nie zachowuj sie jak byś był od wczoraj na forum co jest pod maską to każdy wie.
Jakie wtryski, jaki redyktor, może jakieś zdjęcie jak to wszystko wygląda?
Tak, nawet już rok temu przy przebiegu 70-80tys kontaktowałem się z Twoim gazownikiem, mówił żeby przyjechać jak podną medy. No to czekam i się zastanawiam, czy zmianić tylko wtryski, czy wszystko pod maską.
Wtryskiwacze MagicJet moje mają około 240tyśkm przebiegu filtr fazy lotnej wymieniany co około 5tyś km ciekłej co 15tyś km, co około 50tyś km mycie wtrysków denaturatem i wymiana uszczelniaczy.Wszystko lata z reduktorem MagicJet i Stag4+ Jestem bardzo zadowolony z takiego zestawu. Dlaczego Czeski MagicJet ? Bo to są bardzo ciche wtryski i do Czeskiego auta tylko Czeska technologia .
Ja wymieniłem tylko wtryski.
Po co robić sobie dodatkowe koszty skoro wszystko działa jak należy.
Co prawda inny gazownik może mieć problem z taką hybrydą - skoro każdy montuje kity i w tym się specjalizują.
Nadal Uważam, że instalacja od LR jest przyzwoita. Prócz wtryskiwaczy.
NaszaNasza służbowa O2 przebiła juz 200kkm i na niebieskich medach śmiga.
No własnie kitem jest instalacja Landi Renzo, podobnie jak BRC, Stag tez ma "niby kity" ale wygląda to zupełnie inaczej. Wustarczy 5 minut na lpg-forum i już wiadomo co zamontować co bedzie hulało i przy okazji będzie obsłuzone przez wiekszość gazowników w kraju z dobrym skutkiem.
Moje mają 245 tyś. Serwis się śmieje że idę na rekord. Fakt że głównie trasa. Oczywiście regularna wymiana filtrów. Tankowane tylko na sieciowych stacjach.
Myślę że przebieg miedzy 100 a 150 tys to taki rozsądny co nie ? Więcej to raczej kwestia przypadku a mniej to chyba ktoś nie umie korzystać normalnie z auta... Zwyżki Jaworzno
U mnie trzy wtryski BRC mają nalatane 180 tys. jeden był wymieniony coś koło 140 tys. bo puszczał gaz do komory silnika Jak ostatnio gadałem z gazownikiem, który specjalizuje się w BRC to przebieg 180 tys na jednych wtryskach nie zrobił na nim dużego wrażenia.
W fabii II instalacja LR właśnie mi chyba jeden zaczął umierać bo od wczoraj zaczęło telepać silnikiem na gazie i pojawiło się wypadanie zapłonu na 1 cylindrze. Silnik ewidentnie zaczyna drżeć przy pracy na LPG. Dystans około 80 tyś km sprawą zajmuje się detektyw .
P.S. Zielone MEDy.
ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
Kiedy już zapada decyzja o wymianie wtryskiwaczy to dobrze pamiętać żeby nie iść po taniości chociaż wiadomo że to droga kusi.
Wtryskiwacze gazowe są ważniejsze niż komputer gazowy.
Co prawda 70% samochodów w Polsce jeździ używa wtryskiwacze Valtek to serwis gazowy ma dzięki nim co robić.
Co wtryski valtek robią z instalacją gazową można na obrazkach zobaczyć i trochę konkretów poczytać.
Ciekawa alternatywa dla popularnych wtryskiwaczy valtek to wtryskiwacze AC W01. Są niewiel droższe niż wtryski valtek a przynajmniej o dwie klasy lepsze. Dokładny opis jak serwis lpg warszawa zrobił montaż instalacji lpg warszawa i były to wtryskiwacze AC W01. http://lpgmasters.pl/wtryskiwacze-valtek-czerwone-cz-2/
Widać że bardzo tanim kosztem można mieć zdecydowanie lepszą instaalcję lpg i zdecydowanie lepsze wtryskiwacze gazowe lpg. Oczywiście po wymianie była konieczna regulacja gazu w samochodzie warszawa czy inne duże miasto ma tyle warsztatów że spokojnie kumaty gazownik ogarnie temat.
Od 6ms do 16 ms właściciel nie chciał ustawiać bo twierdził że nie ma czasu i tak w ogóle to jemu to co jest wystarczy .
Instalacja wymagała poprawy w kilku innych miejscach.
A że właściciel nie chciał za to płacić to już jego sprawa i jego problemy.
MEDy czarne padły po 7tys km (ponad pół roku eksploatacji). MEDy niebieskie padły po 40tys km (3 lata eksploatacji). Wymiana dokonana w ASO. Teraz wymienię sam - jak padną następnym razem, zmienię instalację. Miałem kiedyś Seata gdzie instalacja wraz z montażem kosztowała 2,4 tys zł (rok 2010). Przejechałem ponad 100 tys km zmieniając filtry 4x i nic się złego nie działo. Wtryskiwacze Valtek.
Komentarz